...

eButki

Regulamin sklepu internetowego eButki

Regulamin sklepu internetowego obowiązujący od 02.06.2018

I. Postanowienia ogólne
Klienci korzystający z serwisu internetowego pod adresem
www.ebutki.com.pl zobowiązani są do postępowania zgodnie
z treścią niniejszego Regulaminu i przestrzegania określonych w nim zasad. Administratorem
serwisu jest eButki Kamil Lupa jednoosobowa działalność gospodarcza pod siedziba na ul. Zawieyskiego 12, 31-619 Kraków, NIP 6783183214, REGON 385225090, którą użytkownicy mogą kontaktować się pod następującym
adresem e-mail: admin@ebutki.com.pl
Niniejszy Regulamin stanowi treść umowy pomiędzy Klientem (według definicji zawartej
poniżej) a działanością dotyczącej warunków korzystania ze Sklepu internetowego eButki
oraz dokonywania zakupu towarów za jego pośrednictwem.
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego eButki.
2. Definicje:
Regulamin – niniejszy regulamin działalności Sklepu internetowego.
Sprzedawca eButki Kamil Lupa jednoosobowa działalność gospodarcza pod siedziba na ul. Zawieyskiego 12, 31-619 Kraków, NIP 6783183214, REGON 385225090, nr telefonu 507722300, email : admin@ebutki.com.pl

Sklep internetowy – prowadzony przez Sprzedawcę serwis sprzedaży on-line, dostępny dla
Klientów, za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje o Towarach i dokonać
ich zakupu poprzez prowadzone przez Sprzedawcę Konto oraz otrzymywać Newslettera.
Sklep internetowy dostępny jest pod adresem internetowym:
www.ebutki.com.pl. Dla urządzeń mobilnych dostępna
jest wersja mobilna Sklepu internetowego pod adresem
https://m.ebutki.com.pl Klient – osoba fizyczna, osoba prawna, bądź jednostka organizacyjna nieposiadająca
osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną (spółka cywilna, spółki
osobowe) korzystająca ze Sklepu internetowego.
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie internetowym lub korzystająca z
jego usług w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub
zawodową.
Konto – elektroniczny zbiór informacji zawierający dane Klienta służące do realizacji
składanych zamówień, historię składanych przez niego zamówień i zawartych umów
sprzedaży, przebieg realizacji złożonych zamówień, udostępniony Klientowi na podstawie
umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Newsletter – usługa świadczona przez Sprzedawcę dla Klienta polegająca na przesyłaniu za
pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowej o Towarach oferowanych
przez Sprzedawcę oraz o organizowanych przez niego promocjach, konkursach i innych
akcjach marketingowych.
Towar – rzecz ruchoma obejmująca obuwie oraz inny asortyment udostępniony przez
Sprzedawcę w Sklepie internetowym.
Infolinia – centrum obsługi telefonicznej Klienta, dostępne pod numerem telefonu
zamieszczonym na stronie internetowej Sklepu Internetowego, za pośrednictwem którego
Klient może uzyskać od Sprzedawcy informacje o Towarach, zasadach funkcjonowania
Sklepu Internetowego i realizacji zamówienia, sposobie odstąpienia od umowy oraz
procedurze reklamacyjnej. Infolinia jest czynna w godzinach ustalonych przez Sprzedawcę z
wyłączeniem dni wolnych określonych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych
od pracy (Dz. U. 1951 nr. 4 poz. 28 z poźn. zm.). Połączenie z Infolinią jest bezpłatne.
Dzień roboczy – dniem roboczym jest każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem
dni wolnych określonych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy
(Dz. U. 1951 nr. 4 poz. 28 z poźn. zm.).
3. Wszystkie Towary udostępnione w Sklepie internetowym są nowe, wolne od wad
fizycznych i prawnych oraz zostały zgodnie z obowiązującym przepisami prawa
wprowadzone na rynek polski.
4. Umowy w Sklepie internetowym są zawierane w języku polskim.
5. Zamówienia realizowane będą jedynie na adres znajdujący się na terenie Polski.
6. Do współpracy z systemem teleinformatycznym Sklepu internetowego wymagane jest
posiadanie przez Klienta urządzenia podłączonego do Internetu z zainstalowaną dowolną
przeglądarką internetową obsługującą stronę kodową UFT-8 (i ewentualnie arkuszami stylów
dzięki czemu portal sklepu internetowego będzie wyglądał przejrzyście); nie jest wymagane
instalowanie dodatkowych rozszerzeń lub wtyczek. Do korzystania ze Sklepu internetowego
wymagane jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej (skrzynki
elektronicznej).
7. Sprzedawca w ramach prowadzonego Sklepu internetowego świadczy na rzecz Klienta
usługi drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz. U. 2013 r. poz. 1422) w zakresie przesyłania Newslettera i
prowadzenia Konta.
II. Warunki składania zamówienia, zawarcie umowy i jej realizacja.
1. W celu złożenia zamówienia konieczne jest posiadanie przez Klienta Konta w Sklepie
internetowym. W celu założenia Konta należy wypełnić elektroniczny formularz rejestracji
podając następujące dane: imię, nazwisko, płeć, adres (ulica, numer domu, kod pocztowy,
miejscowość), adres poczty elektronicznej (e-mail), numer telefonu, opcjonalnie datę
urodzenia. W przypadku przedsiębiorców zakres danych poszerzony jest o firmę
przedsiębiorcy oraz jego NIP. W procesie rejestracji Klient samodzielnie ustala i wprowadza
hasło, które umożliwia dostęp do Konta. Adres poczty elektronicznej podany przez Klienta
przy założeniu Konta stanowi login. Przy dokonaniu Rejestracji Klient oświadcza, że zapoznał się z
Regulaminem i wyraża zgodę na jego brzmienie. Klient dobrowolnie przystępuje do
korzystania z Serwisu.
2. Po założeniu Konta Klient otrzyma od Sprzedawcy powiadomienie na adres poczty
elektronicznej o zarejestrowaniu jego Konta i możliwości składania zamówień w Sklepie
internetowym. Klient po zalogowaniu się na Konto może zmienić podane dane.
3. Zamówienia w Sklepie internetowym Klient może składać wyłącznie poprzez jego stronę
internetową.
4. W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest do:
a) wyboru zamawianego Towaru poprzez jego umieszczenie w koszyku;
b) wyboru sposobu dostawy według udostępnionych przez Sprzedawcę opcji;
c) wskazanie adresu dostawy, jeżeli jest inny niż został podany przez Klienta w formularzu
rejestracji Konta;
d) wyboru sposobu płatności według udostępnionych przez Sprzedawcę opcji.
5. Wszystkie ceny Towarów podane w Sklepie internetowym są wyrażone w złotych i są
cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Towarze w momencie złożenia
zamówienia przez Klienta.
7. Zamówienia w Sklepie internetowym można składać przez całą dobę we wszystkie dni
roku.
8. Przed złożeniem zamówienia Klient potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i
akceptuje zawarte w nim postanowienia.
9. Zamówienie w Sklepie internetowym zostaje złożone w momencie kliknięcia przez
Klienta ikony „zamawiam i zapłacę” i stanowi jednocześnie złożenie oferty zakupu Towaru
objętego treścią zamówienia.
10. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje od Sprzedawcy powiadomienie na adres poczty
elektronicznej zawierające informacje dotyczące treści złożonego zamówienia.
Powiadomienie to stanowi potwierdzenie otrzymania przez Sprzedawcę oferty Klienta
dotyczącej zakupu Towaru na warunkach określonych w zamówieniu. Klient wraz z
powiadomieniem otrzymuje jako załącznik w formie pliku pdf treść Regulaminu.
11. W wyjątkowych sytuacjach gdy Sprzedawca nie jest w stanie zrealizować całego
zamówienia, poinformuje o tym niezwłocznie Klienta, który ma prawo dokonać wyboru i
wyrazić zgodę na częściową realizację zamówienia lub zrezygnować z całego zamówienia.
12. Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie, kiedy Klient otrzyma od Sprzedawcy na
adres swojej poczty elektronicznej powiadomienie potwierdzające realizację zamówienia.
13. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych Klienta poprzez kontakt
telefoniczny lub pocztą elektroniczną. Sklep internetowy zastrzega sobie możliwość odmowy
zawarcia umowy sprzedaży, jeżeli nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu z Klientem lub
podane przez niego dane okażą się nieprawdziwe lub nieaktualne. Poprzez brak możliwości
nawiązania kontaktu z Klientem rozumie się nieudzielenie przez niego odpowiedzi w terminie
7 dni od daty wysłania do niego e-maila na adres jego poczty elektronicznej lub SMSa na
podany przez niego numer telefonu.
14. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby zamówienie Klienta zostało zrealizowane w
ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia. Maksymalny termin realizacji
zamówienia nie powinien jednak przekroczyć 7 dni roboczych.
15. Potwierdzeniem dokonania zakupu w przypadku Konsumentów jest paragon. Na życzenie
Konsumenta Sprzedawca wystawi fakturę VAT. Prośbę o wystawienie faktury należy
zgłosić telefonicznie.
16. Potwierdzeniem zakupu dla Klientów nie będących Konsumentami jest faktura.
III. Sposób i termin zapłaty.
1. Klient za zakupione w Sklepie internetowym Towary może dokonywać płatności
wyłącznie w następujący sposób:
a) w drodze płatności elektronicznej za pośrednictwem upoważnionych operatorów, zgodnie z
informacjami udostępnionymi w ramach Sklepu Internetowego
b) za pobraniem.
2. W przypadku dokonania wyboru przez Klienta sposobu zapłaty „za pobraniem”
zobowiązany jest on do poniesienia dodatkowej opłaty. Jej wysokość wskazana jest w trakcie
składania zamówienia podczas wyboru tej formy płatności.
3. Klient nie może łączyć różnych sposobów płatności dokonując zapłaty za zakupione
Towary objęte jednym zamówieniem.
4. Zapłata za zakupione w Sklepie internetowym Towary dokonana za pośrednictwem usługi
płatności elektronicznej następuje w momencie składania zamówienia.
5. W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności za pobraniem zapłata za zakupiony
Towar następuje:
a. przy wyborze dostawy Towaru przesyłką kurierską – w momencie dostarczenia przez
kuriera przesyłki z zakupionym Towarem, któremu należy uiścić należną cenę za zakupione
Towary wraz z dodatkową opłatą za pobranie;
b. przy wyborze dostawy do paczkomatów – w momencie odbioru Towaru w paczkomacie
poprzez uiszczenie za pomocą karty należnej ceny za zakupione Towary wraz z opłatą
dodatkową za pobranie.
IV. Sposób dostawy Towaru/Miejsce spełnienia świadczenia.
1. Zamówiony Towar dostarczany jest do Klienta bezpłatnie zarówno przez firmę kurierską
jak i za pośrednictwem sieci paczkomatów InPost.
2. Przed odebraniem przesyłki od kuriera, Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie w
którym dostarczony został zakupiony Towar nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W
przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, należy nie przyjmować
przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak
najszybciej z Infolinią w celu wyjaśnienia sprawy.
3. Klient zobowiązany jest po odebraniu przesyłki w paczkomacie InPost sprawdzić, czy
opakowanie, w którym znajduje się zakupiony Towar nie zostało uszkodzone. Jeśli taka
sytuacja zaistniała należy sprawdzić, czy zawartość przesyłki nie została uszkodzona. Jeśli
zakupiony Towar został uszkodzony, należy złożyć reklamację kierując się wskazówkami
pojawiającymi się na wyświetlaczu paczkomatu.
4. Miejscem spełnienia świadczenia wynikającego z zawartej przez Klienta ze Sprzedawcą
umowy sprzedaży jest miejsce, do którego Sprzedawca zgodnie z treścią złożonego przez
Klienta zamówienia zobowiązany jest dostarczyć zakupiony Towar.
V. Odpowiedzialność za Towar. Procedura reklamacyjna.
1. Sprzedawca odpowiada za dostarczenie Towaru w należytym stanie, nieuszkodzonego, bez
wad. Przejście niebezpieczeństwa przypadkowej utraty lub uszkodzenia zakupionego Towaru
przechodzi na Klienta z chwilą jego wydania Klientowi.
2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na
zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.
U. z 2014 poz. 121 z późn. zm.).
3. Sprzedawca nie udziela gwarancji Klientowi na zakupione przez niego Towary w Sklepie
internetowym. Na Towary zakupione przez Klienta w Sklepie internetowym nie jest również
udzielana gwarancja przez ich producentów.
4. Jeżeli Klient nie zaznaczy inaczej Sprzedawca przyjmuje domniemanie, że jest on
Konsumentem i rozpatrzy jego reklamację według zasad obowiązujących Konsumentów.
5. W przypadku stwierdzenia wady Towaru Klient może złożyć reklamację w
sklepie stacjonarnym

6. Klient składając reklamację w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy powinien co najmniej
podać informacje: rodzaj stwierdzonej wady, żądanie sposobu doprowadzenia towaru do
zgodności z umową poprzez jego naprawę albo wymianę na nowy, bądź oświadczenie o
obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, sposób powiadomienia go o rozpatrzeniu
reklamacji, dane kontaktowe Klienta składającego reklamację w zakresie, w jakim są one
konieczne do powiadomienia go o rozstrzygnięciu reklamacji przez Sprzedawcę.
7. Klient wysyłając reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany do załączenia
pisma, zawierającego co najmniej następujące dane: dane reklamującego – imię i nazwisko,
adres zamieszkania albo adres e-mail, datę nabycia Towaru, opisaną wadę, żądanie sposobu
doprowadzenia towaru do zgodności z umową poprzez jego naprawę albo wymianę na nowy,
bądź oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy oraz wskazać w jaki sposób
ma zostać powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
8. Do zgłoszonej reklamacji Klient powinien dołączyć reklamowany towar oraz przedstawić
dowód potwierdzający jego zakup.
9. Klient zostanie powiadomiony o decyzji Sprzedawcy w sprawie rozpatrzenia reklamacji w
terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia w sposób wskazany przez Klienta przy zgłoszeniu
reklamacji.
10. Klient składając reklamację może posłużyć się formularzem reklamacyjnym Sprzedawcy.
Skorzystanie przez Klienta z formularza reklamacyjnego opracowanego przez Sprzedawcę nie
jest obowiązkowe. Formularz reklamacyjny Klient może otrzymać za pośrednictwem Infolinii
na adres swojej poczty elektronicznej lub w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy, w którym
zamierza złożyć reklamację.
11. Klient zobowiązany jest stosować się do dostarczonych z Towarem zasad pielęgnacji i
użytkowania.
12. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji
Klient może skorzystać z usług Infolinii.
VI. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. ustawy o prawach konsumenta (dz. U.
2014 poz. 827) Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na
odległość bez podania przyczyny.
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży powinno zostać złożone Sprzedającemu
w terminie 30 dni od daty, w której Konsument wszedł w posiadanie Towaru lub w którym
osoba trzecia, inna niż przewoźnik, wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie
Towaru. Termin do złożenia oświadczenia jest zachowany, jeżeli zostało ono wysłane
Sprzedawcy przed upływem wskazanego terminu.
3. Oświadczenie Konsumenta może być sformułowane w sposób dowolny, jednak z jego
treści powinna wynikać wola jednoznacznego odstąpienia od umowy sprzedaży.
Oświadczenie powinno wskazywać imię i nazwisko Konsumenta, numer umowy/zamówienia,
wskazanie Towaru, od którego zakupu odstępuje Konsument. W przypadku złożenia
oświadczenia o odstąpieniu w formie pisemnej również podpis osoby składającej
oświadczenie.
4. Konsument do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy może posłużyć się
oświadczeniem, które zostało mu dostarczone wraz z zakupionym Towarem. Konsument
może również za pośrednictwem Infolinii otrzymać na adres swojej poczty elektronicznej
oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest
dostępny również na stronie www.ebutki.com.pl/wzorumowy Posłużenie się wzorem oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez Konsumenta nie jest
obowiązkowe.
5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać wysłane Sprzedawcy również pocztą,
faksem, mailem do eButki . adres do doręczeń: ulica Zawieyskiego 12 31-619 Kraków, e-mail: kamilreal123@poczta.fm Oświadczenie o odstąpieniu może
zostać także złożone w sklepie stacjonarnym.
6. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy uważa się ją za niezawartą. W
takiej sytuacji Konsument zobowiązany jest do zwrotu Sprzedawcy zakupionego Towaru
niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od daty odstąpienia od umowy poprzez jego

odesłanie do magazynu na adres: eButki, ul. Zawieyskiego 12, 31-619 Kraków lub przekazanie towaru w sklepie stacjonarnym
Sprzedawcy, w którym złożone zostało oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do
zachowania wskazanego terminu wystarczy aby przed jego upływem odesłać zakupiony
Towar. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Przesyłki ze zwrotem
Towaru nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane przez Sprzedawcę.
7. Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi, który odstąpił od umowy 
dokonane przez niego płatności za produkty (bez kosztów przesyłki) nie później niż w
terminie 30 dni od daty otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, pod
warunkiem otrzymania od Konsumenta z powrotem zakupionego Towaru lub otrzymania
dowodu potwierdzenia odesłania Towaru, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwrot płatności dokonany zostanie przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument
udzieli wyraźnej zgody na inny sposób płatności, który nie będzie wiązał się jednak dla niego
z ponoszeniem dodatkowych opłat.
8. Konsument, który odstąpił od umowy w trybie określonym w niniejszym paragrafie jest
odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w
sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru cech i funkcjonowania.
VII. Świadczenie przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną w ramach Sklepu
internetowego.
1. Sprzedawca zobowiązuje się podjąć niezbędne działania w celu zapewnienia pełnej
funkcjonalności Sklepu internetowego.
2. Zawarcie umowy na świadczenie przez Sprzedawcę w ramach Sklepu internetowego usługi
drogą elektroniczną w zakresie:
a) wysyłania Newslettera – w przypadku Klientów, którzy posiadają lub zakładają Konto,
wymaga dodatkowego zarejestrowania się w formularzu „Zamów Newsletter”. Klienci,
którzy nie posiadają Konta mogą zarejestrować się poprzez wypełnienia formularza danych
“Newsletter” na podstronie „Newsletter” podając następujące dane: imię nazwisko, płeć,
adres poczty elektronicznej. Podanie danych zaznaczonych gwiazdką jest obowiązkowe.
Klient może zrezygnować z takiej usługi w każdej chwili poprzez wypowiedzenie umowy ze
skutkiem natychmiastowym polegające na zaznaczeniu pola „Rezygnuję z Newslettera” na
podstronie „Moje konto” lub w każdym wysłanym przez Sprzedawcę Newsletterze;
b) prowadzenia Konta – wymaga założenia Konta na zasadach określonych w pkt. II.1
Regulaminu. Klient może zrezygnować w usługi prowadzenia Konta poprzez wypowiedzenie
umowy ze skutkiem natychmiastowym, polegające na zaznaczeniu pola „Usuń” w podstronie
„Moje Konto”. W takim przypadku Sprzedawca zaprzestanie świadczenia usługi prowadzenia
Konta, które stanie się nieaktywne. Klient utraci dostęp do danych zawartych na Koncie.
3. Klient ma prawo zgłosić reklamacje dotyczące działania Sklepu internetowego oraz
świadczonych przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną. Reklamacja może zostać
zgłoszona Sprzedawcy przez Klienta poprzez wysłanie jej pocztą na adres Ebutki Kamil Lupa ul. Zawieyskiego 12, 31-619 Kraków tel. 507722300 lub pocztą
elektroniczną na adres: e-mail: kamilreal123@poczta.fm Reklamacja zostanie
rozpoznana w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient
zostanie powiadomiony w formie, w jakiej została zgłoszona reklamacja, chyba że Klient
zgłosi żądanie powiadomienia go na piśmie o sposobie rozpatrzenia reklamacji i wskaże adres
na jaki ma zostać wysłane powiadomienie. Opisana w niniejszym punkcie procedura
reklamacyjna nie ma zastosowania do reklamacji z tytułu rękojmi za wady Towarów
zakupionych przez Klienta za pośrednictwem Sklepu internetowego.
4. Konsument ma prawo odstąpić od umowy na świadczenie usług drogą elektroniczną
(prowadzenie Konta lub wysyłanie Newslettera) w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy
bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać
wysłane Sprzedawcy pocztą, faksem, e- mailem do Ebutki Kamil Lupa ul. Zawieyskiego 12, 31-619 Kraków tel. 507722300, e-mail: admin@ebutki.com.pl
Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy znajduje się na stronie
www.ebutki.com.pl/odstapienieodumowy Niezależnie od prawa do
odstąpienia od umowy na świadczenie usług drogą elektroniczną ma on prawo w każdej
chwili wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia na zasadach
określonych w pkt. VII.2 Regulaminu.
5. Na żądanie Klienta Sprzedawca zobowiązuje się udostępnić aktualną informację o
szczególnych zagrożeniach związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą
elektroniczną w ramach Sklepu Internetowego.
VIIa. Prywatność i przetwarzanie danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych jest Ebutki Kamil Lupa ul. Zawieyskiego 12, 31-619 Kraków tel. 507722300, e-mail: admin@ebutki.com.pl
2. Działalność gwarantuje ochronę danych osobowych i przetwarzanie danych osobowych zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej
„RODO”).
3. Dane osobowe Klientów lub osób działających w ich imieniu będą przetwarzane na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu wykonania umowy o wykonywanie Usług
Elektronicznych, a więc
w celu umożliwienia założenia Konta, utrzymywania Konta i jego funkcjonalności, wysyłki
Newsletterów i wykonywania pozostałych Usług Elektronicznych, jak również w celu
wykonywania Umów, których stroną jest Klient lub podjęcia działań na żądanie Klienta przed
zawarciem Umowy,
tj. skutecznego złożenia Zamówienia. Dane osobowe będą przetwarzane także do celów
wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Spółki, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f)
RODO,
m.in. w celu marketingu towarów i usług własnych (w formie papierowej), optymalizacji
działania Serwisu, dostosowywania informacji przekazywanych za pośrednictwem Serwisu
do potrzeb Klientów, statystyk oraz prowadzenia bieżącego kontaktu z Klientami. Po
wyrażeniu odrębnej zgody,
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, dane mogą być przetwarzane również w celu
przesyłania Newsletterów (w tym także w postaci smsów/mmsów wysyłanych na podany
przez Klienta numer telefonu). Dane osobowe Klienta mogą być także przetwarzane na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO dla celów podatkowo-księgowych, gdy realizacja Umów i
świadczonych w ramach Serwisu Usług Elektronicznych związana jest z obowiązkami
księgowo-podatkowymi wynikającymi z przepisów prawa.
4. W przypadku konieczności realizacji Umowy dane osobowe Klienta mogą być
udostępniane operatorom pocztowym lub przewoźnikom wyłącznie w celu dostarczenia mu
Towaru. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki,
jak też podmiotom udzielającym wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi
umowami powierzenia danych osobowych do przetwarzania.
5. Dane osobowe przetwarzane w celach związanych z korzystaniem z Serwisu, m.in. w celu
wykonywania Usług Elektronicznych, będą przetwarzane przez czas istnienia Konta. Dane
osobowe Klienta przetwarzane w celu realizacji Umów będą przetwarzane przez okres
przedawnienia roszczeń z tytułu umów sprzedaży. Dane osobowe dotyczące zrealizowanych
Umów będą przechowywane
dla celów podatkowo-księgowych przez okres wymagany przepisami prawa. Dane osobowe
przetwarzane w celu wysyłania Newsletterów (na co niezbędna jest odrębna zgoda Klienta)
będą przetwarzane do czasu odwołania zgody. Dane osobowe przetwarzane w celu
marketingu produktów i usług Spółki w formie papierowej, czyli na podstawie tzw. prawnie
uzasadnionego interesu (co nie wymaga zgody) będą przetwarzane do czasu wniesienia
sprzeciwu na takie przetwarzanie.
6. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania,
usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia
sprzeciwu,
a w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, prawo do cofnięcia
zgody
w dowolnym momencie, bez wpływu na dotychczasową zgodność przetwarzania z prawem.
W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
osoba której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak podanie oznaczonych danych
osobowych jest niezbędne do założenia Konta i korzystania z Usług Elektronicznych
świadczonych w Serwisie, jak również do składania Zamówień i zawierania Umów, natomiast
konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości skorzystania z Usług Elektronicznych
oraz brak możliwości składania Zamówień.
8. Szczegółowe postanowienia odnoszące się do Polityki Prywatności są zamieszczone na
stronie Serwisu pod następującym adresem:
www.ebutki.com.pl/politykaprywatnosci VIII. Prawa autorskie i pokrewne
1. Strona internetowa Sklepu internetowego jest chroniona prawem autorskim.
2. Sprzedawca jest właścicielem lub licencjobiorcą materiałów zamieszczonych na stronie
internetowej Sklepu internetowego, jeśli wyraźnie nie stwierdzono inaczej.
3. Sprzedawca upoważnia Klienta do korzystania na podstawie niewyłącznej, nieodpłatnej i
nieprzenoszalnej licencji do korzystania z autorskich praw majątkowych do materiałów
zawartych na stronie internetowej Sklepu Internetowego jedynie w celu zapoznania się z
prezentacją Towarów sprzedawanych przez Sprzedawcę oraz w celu zawarcia umowy
sprzedaży i usług świadczonych drogą elektroniczną w zakresie wysyłania Newslettera oraz
prowadzenia Konta.
4. Klient nie może bez zgody Sprzedawcy lub licencjodawcy korzystać z materiałów
zawartych na stronie internetowej Sklepu internetowego dla celów komercyjnych.
5. Logo i nazwy eButki oraz znaki towarowe umieszczone na stronie internetowej Sklepu
Internetowego są prawnie chronione.
6. Sprzedawca ostrzega, że naruszenie praw autorskich i innych praw będzie ścigane na
drodze cywilnej lub karnej.
IX. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) Konsument ma prawo zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z
zawartej umowy sprzedaży,
b) Konsument ma prawo zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z
wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia
sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą,
c) Konsument ma prawo uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
Konsumentem, a Sprzedawcą od powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów.
2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w
siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników
konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie
internetowej: https://www.uokik.gov.pl
X. Postanowienia końcowe
1. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu internetowego.
2. Regulamin jest częścią zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta umowy sprzedaży. Treść
Regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez
Klienta zamówienia.
3. W trakcie składania, realizacji i rozliczeń zamówienia Klient nie może dostarczać treści o
charakterze bezprawnym.
4. Prawem właściwym dla umów sprzedaży zawartych pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na
warunkach określonych w Regulaminie jest prawo polskie.
5. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sprzedawcą
a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją
polubownego zakończenia sporu. W przypadku braku możliwości zawarcia ugodowego
rozstrzygnięcia sporu każda ze stron będzie uprawniona do skierowania sprawy do
właściwego rzeczowo i miejscowo sądu powszechnego.
6. Dodatkowych informacji na temat różnych aspektów zamówienia i jego realizacji zawiera
dział FAQ (Najczęściej zadawane pytania) dostępny tutaj:
www.ebutki.com.pl/faq. Szczegółowe informacje udzielane
są również poprzez kontakt telefoniczny

7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu
wchodzą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym niż 7 dni od daty
udostępnienia ich na stronie www.ebutki.com.pl O
zmianie Regulaminu Klienci Sklepu internetowego zostaną powiadomieni komunikatem, do
którego dołączona zostanie nowa treść Regulaminu. Komunikat zostanie wysłany do
Klientów na adres ich poczty elektronicznej na co najmniej 7 dni przed datą wejścia w życie
Regulaminu. Każdy z Klientów, który nie zgadza się na zmianę treści zapisów Regulaminu
może wypowiedzieć umowę na świadczenie usług drogą elektroniczną ze skutkiem
natychmiastowym. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian Regulaminu są
realizowane i rozliczane na podstawie zapisów regulaminu obowiązujących w dniu złożenia
zamówienia. Zmiany Regulaminu nie naruszą praw Klienta, które nabył przed datą wejścia w
życie nowych zapisów Regulaminu.
8. Regulamin obowiązuje od dnia 2. czerwca 2018 r

Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.