Reklamacja
Podstawowe zasady reklamacji:
– reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego produktu.
– Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem
– W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Jeżeli uznamy reklamację odeślemy naprawiony lub nowy produkt na nasz koszt lub zwrócimy kwotę za reklamowany towar na konto podane przez Ciebie.
– przyjmujemy wadliwy towar jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru klientowi.
Nadanie paczki:
– Paczkę wyślij na adres : eButki Kamil Lupa, ulica Zawieyskiego 12, 31-619 Kraków wraz z podaniem numeru telefonu 507722300 z dopiskiem eButki – reklamacja .
– Jeśli wybrales inna formę niż przesylka kurierska napisz na adres e-mail : admin@ebutki.com.pl
– Pamiętaj, aby włożyć Formularz Reklamacji do paczki.
Ważne informacje:
– Koszt odesłania towaru ponosi kupujący
– Zwrot środków dokonywany jest przeważnie do 7 dni roboczych od momentu dostarczenia do nas wysłanej przez Ciebie przesyłki.
– Towar musi być oddany wraz z tym samym pudełkiem jakie otrzymali Państwo wraz z przesyłką. Jeśli nie masz oryginalnego opakowania, prosimy o kontakt mailowo (admin@ebutki.com.pl )lub telefonicznie (507722300 )
– Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona odeślemy towar paczką pobraniową o wartości kosztu przesyłki.
FORMULARZ: